Центр оперативної урології ДІЄВО
Новітнє обладнання

Сучасне медичне обладнання світових стандартів

Науковий ступінь

Усі лікарі, що оперують, мають науковий ступінь

Стажування за кордоном

Лікарі проходять стажування у країнах із передовою медициною

Ласкаво просимо до клініки Дієво

У нашому центрі Дієво приймають лікарі вищих категорій, доктори та кандидати медичних наук, професори, які мають великий практичний досвід у лікуванні пацієнтів з важкими формами урологічних захворювань.

Основний напрямок роботи Центру хірургічних рішень DIEVO - надання високоспеціалізованої малоінвазивної хірургічної допомоги пацієнтам з урологічними захворюваннями.

Урологічна клініка Дієво

Клініка має великий досвід лікування пацієнтів з важкими формами сечокам'яної хвороби, запущеними стадіями аденоми передміхурової залози, пухлинними захворюваннями нирок та сечових шляхів. Досвід лапароскопічної хірургії у наших хірургів дозволяє проводити корекцію вроджених вад розвитку сечової системи.

Наявність найсучаснішого хірургічного обладнання від найвідоміших світових виробників дає нам можливість. малоінвазивно і в стислий термін надавати допомогу в найскладніших клінічних ситуаціях. Деякі методики малоінвазивного хірургічного лікування, що є в арсеналі нашого центру, є унікальними.

Які хвороби ми лікуємо

Урологічні захворювання - це дисфункції сечостатевої системи різної природи:

Склероз простати

Зморщування тканини передміхурової залози через наявність у ній хронічного запального процесу.

Аденома простати

Аденома простати є найпоширенішим захворюванням сечостатевої сфери серед чоловіків віком після 50 років.

Стриктура уретри

Щоб виявити наявність стриктури, необхідно проводити спеціальну діагностику рентгенологічним методом.

Камені сечового міхура

При дробленні каменю важливо одночасно усунути фактори, що призвели до його появи, інакше рецидив буде забезпечений!

Камені нирок

Крім того, камені нирок, що мають тенденцію до зростання, викликають хронічний запальний процес у сечовивідних шляхах.

Варикоцеле

Варикоцеле - захворювання, при якому відбувається зворотне закидання крові в яєчну вену внаслідок неспроможності венозних клапанів.

Які операції ми робимо

Урологічні операції – це сукупність різних методик, які використовують хірурги для ліквідації патологій сечовивідних шляхів та пов'язаних з ними органів.

Біопсія простати

При підозрі на рак простати уролог призначає біопсію для уточнення та постановки діагнозу.

Трансуретральна резекція простати

ТУРП – ефективний спосіб лікування аденоми простати, що ґрунтується на видаленні тканин простати.

Лазерна інцизія стриктур уретри

стриктура уретри - це патологічний стан при якому сечовипускний канал звужується і перекривається рубцевою тканиною.

Нетримання сечі

Нетримання сечі характеризується мимовільним виходом сечі із сечового міхура.

Гнучка пієлоскопія

вид ендоскопічного дослідження, який застосовується для дослідження систем нирок.

Лазерна контактна пієлолітотрипсія

Пієлолітотрипсія - метод дроблення каменів в лоханці нирки.